Pump It! Powder... NSFW

Discussion in 'The Mainboard' started by POWESHOW, Nov 25, 2011.

  1. POWESHOW

    POWESHOW Social Critic

    Just did some. Was told its the legal equivalent of coke. Like it a lot. Anybody have experience with this shit? Feelin' great...
  2. MJRuff01

    MJRuff01 New Member

    Some of that bath salts shit? Fuck that stick to real blow, it's natural.
    Sophie likes this.
  3. The Banks

    The Banks TMB's Alaskan

  4. H/T

    H/T Stiff Member

    huh what the fuck i this? Ive never heard of it where does one buy it?
  5. swiggs

    swiggs white skill player

    It's actually pretty addicting from what I've heard. It's sold as a plant mineral and not for actual human consumption. Still a lot of mystery around what's actually in it. Have heard of hallucinations the first day, and being able to stay up 3-4 days on pump it... Will be illegal, so get it while the gettin's good.
  6. H/T

    H/T Stiff Member

    tempted to get this for saturday but idk where to get it. head shops?
  7. swiggs

    swiggs white skill player

    Yeah, or the internet. Only 2 places I've heard of with it.
  8. POWESHOW

    POWESHOW Social Critic

    You'll have a good time with it. I felt great, was wide awake, no crash afterwards... just lots of great shit. I also didn't take that much, definitely not enough to keep me up for 36 hours like some people have said. Take a normal amount and you'll have a great great fuckin' day
  9. H/T

    H/T Stiff Member

    Well none of the. Head shops around here sell it so oh well wont be trying that.
  10. ndamem2000

    ndamem2000 Wow. Such Fan. So dedicate. Much cheer.

    why not just do coke?
    Iron Mickey likes this.
  11. bturns

    bturns Woo Pig Mutherfuckin' Sooie

    Fuck that shit... terrible comedown. You will feel like ass the next day, and it will come and go in waves. shit makes you useless, stick to blow... at least you can control the comedown with booze to a certain extent.
    Iron Mickey, Buff_Ruffnek and Sophie like this.
  12. partyrockr

    partyrockr New Member

    The stuff rocks, but be careful everyone!! There are FAKE pump it units going around, mostly coming from texas. And the fakers dont give a shit about their consumers. They are putting MDPV in it (which is a schedule 1 drug equivilant to cocaine if are pulled over with it) and it will test DIRTY in a drug test if you take it!! Trust me please I know from personal experience. I love taking this stuff to get an extra boost in the morning. I ended up finding a cheaper place to buy it online and did so... Turned out it was the fake stuff and I got fired from my 80k job after testing positive for amphetamines!! FUck those fakers out there. You can recognize it by the light orangey/pink color. Not to mention that there have been numerous hospital visits for seizures and hallucinations caused by MDPV. CAREFUL! I have emailed extensively with the manufacture when I failed my test because I was so pissed. He said that they arent liable for damages caused because it was a fake.... and i guess they have lab reports showing that the real pump it is clean and doesnt show on a drug test. I wish i knew this information before. Not a fun time of year to not have a job... Just trying to help other people out before they get in my situation. Apparently the only legit places to buy it online are www.bullywholesale.com and www.source1herbs.com.
    Legend likes this.
  13. Corky Bucek

    Corky Bucek Billy likes to drink soda

    I love spammers
  14. White Tajh Boyd

    White Tajh Boyd National Championship Team

    partyrockr in the house tonight
    941Gator, titsorgtfo, Legend and 25 others like this.
  15. tee kay

    tee kay I don't know what ima do bout these damn youngins

    partyrockr seems legit
    owl eyes likes this.
  16. August West

    August West AKA DUCKMOUTH, Master of tribal lunar-speak

    Thanks for the warning partyrockr
  17. MonkeySlut

    MonkeySlut New Member

    The stuff is pretty strong, I stayed up all night on it, did 500mgs in a night and was really tweaked and hallucinated a lil bit. The come down was real harsh for me, i was pretty depressed for about a day from teh come down.
  18. Croomsday

    Croomsday 雹の状態

    partyrockr he sells cocaine and cocaine accessories
    [​IMG]
    Black Falcon likes this.
  19. EdmondDantes

    EdmondDantes Both winner in league and apparently at life haha

    wow thanks man!
  20. NoleNBlue

    NoleNBlue Ya happy now, bitch?

    hell yeah. has 80k/yr job. knows he's going to get tested. fucks around anyway. sounds like exactly who i'd take my cues from. :beerchug:
    FightingTiger likes this.
  21. Croomsday

    Croomsday 雹の状態

    Good Ol Boy likes this.
  22. tee kay

    tee kay I don't know what ima do bout these damn youngins

    motion to make this thread about santa
    [​IMG]
  23. TYdeFan05

    TYdeFan05 Fratzy Original

    Fucking sign me up.
  24. NoleNBlue

    NoleNBlue Ya happy now, bitch?


    hey, clearly stated it's on the internet. everything on the internet is legal. mirite?
  25. NoleNBlue

    NoleNBlue Ya happy now, bitch?


    [​IMG] GIFSoup
    Buster likes this.
  26. GoodForAnother

    GoodForAnother I cried the whole time (doesn't matter had emaw) Staff Member

    everybody just have a good time
    Buff_Ruffnek likes this.
  27. BayouMafia

    BayouMafia all out son of bitch, barbarian, and chronic drunk

    makes me somewhat sad that I'll never have moves like that. Also happy that I'll never have a fupa like the middle hamster
  28. TTgator91

    TTgator91 New Member

    something the white man invented to take away from the brothers business :twocents:
    941Gator and Menelaus like this.
  29. The Banks

    The Banks TMB's Alaskan

    I don't remember this thread or this post
    Dazed and Coffee like this.
  30. Corky Bucek

    Corky Bucek Billy likes to drink soda

    Sorry Tyler it looks like your motion didn't pass
    devine likes this.
  31. tee kay

    tee kay I don't know what ima do bout these damn youngins

  32. Corky Bucek

    Corky Bucek Billy likes to drink soda

  33. White Tajh Boyd

    White Tajh Boyd National Championship Team

    Everytime this thread show up in my alerts I get this stuck in my head but with this products name.



    :killme:
    soulfly and keacali like this.
  34. theregionsitter

    theregionsitter Charlie Coles RIP

    My buddy did a line of it a week ago and said it was the equivalent of 5 good bumps-

    I am now curious to try for New Years- might save me 300 bones
    cradoubleb likes this.
  35. NoleNBlue

    NoleNBlue Ya happy now, bitch?

    :shocker: whitey ain't tryna see you shine
  36. pulmonary embolism

    pulmonary embolism Neurotoxic

    AAAH. I bought some of this pink powder shit at a head shop in my city. Similar to coke or speed without the harsh comedown. Only takes a tiny bit to get high, the other day I fucked up and did about 1/4 of the .5 gram vial and I was shaking so hard and sweating I thought my heart was gonna jump out of my mouth while I had a seizure while I had Japanese seafood porn on my computer screen . Not pretty . Is fun in very small doses .
  37. leah

    leah New Member

    we have it at the corner store in Buffalo. Pump it, its in a box called shoe deodarizer. The shit is great!
  38. Cornfed Buffalo

    Cornfed Buffalo ...it smells like Dior and derrière

  39. D-Rock

    D-Rock New Member

    Would this happen to be the "Corner Store" located on Connecticut Street? If so, how much is it? I hate driving to the reservation for it.
  40. MANPOW

    MANPOW #AUTO/3HUNNA

    <3 tmb drug threads.
    Buff_Ruffnek likes this.
  41. jhooked

    jhooked (>'.')>

    Well now I want to try some of this shit.

    Will it kill me? Will I at least feel good about myself if/when it does?
  42. keacali

    keacali Oklahoma Sooners, SF Giants

    Holy shit we have some retards on here.
  43. C'est Bon

    C'est Bon TEKLIFE

    lol that shit is not the equivalent to coke it is the equivalent to meth.
  44. Menelaus

    Menelaus The Red-Haired King

  45. Sophie

    Sophie New Member

    Don't do it!! Unless you are an expierenced drug user. I'd stick to the real shit. It's rather disturbing not knowing what the ingredients are. Better yet, why not upgrade to meth or ice bc it's a better high and you don't have all the gay symptoms that coc does to you. Runny nose, expensive, depression, etc and so on. But beware. Highly addictive. I finally gave in and tried speed. Loved it!! But it's the devil. All drugs are bad except for pot and shrooms. Natural is the way to go. Think of uppers as dicks...when you're hard on it, its amazing but when it goes soft, and they always do, be ready to deal with the real world. Bc life isn't as great as you think if you have to poison yourself to feel that greatness. I know from expierence. Stick to the all natural and if you want to get a lil pep in your step, drink a fuckin coke. And it's all the governments fault. Try making pot legal you dumb fucks. Profitable no?? Easier to control no?? Maybe if you wld smoke a joint and relax and enjoy life, you can stop fucking up everyone else's. Bc weed does not kill people. It does not alter your mind frame. You can't overdose on it! Hungry, happy, sleepy. Can't all Americans use something that is grown naturally rather than poisioning yourself with mind altering, addictive, dangerous drugs? Snap with it Texas. Damn...
  46. JeremyLambsFace

    JeremyLambsFace Do not defend your boner to me right now.

    941Gator, Buster 5000 and POWESHOW like this.
  47. Sophie

    Sophie New Member

    We all know what we are supposed to do. Say no to drugs!! But curiosity gets the best of us. It's common sense. You get high and then you crash. You can only get so much out of it and it leaves you wanting more and makes you feel down. People do stupid shit. And smoking that spice and snorting chemicals that no one can seem to find out what it really is that you are snorting, screams don't do it!! Of course I don't practice what I preach but I'm warning you now. Don't do it!! It's not worth it!! I've done it twice. Not my cup of tea. And beware doing uppers if you are mentally or emotionally, or both, unstable. That's what destroys you. It makes you think yourself into a deeper depression and can even push you to suicide. But blah blah blah...only you can make that decision. Choose wisely.
  48. POWESHOW

    POWESHOW Social Critic

    Sophie, are you cute?
  49. JeremyLambsFace

    JeremyLambsFace Do not defend your boner to me right now.



    In case you missed it the first time.
    POWESHOW likes this.
  50. Dirt Dirt McGirt

    Dirt Dirt McGirt Dirtin for Certain

    Go on...

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)