90 Day Fiance

Discussion in 'TV Board' started by TheGrifter, Dec 17, 2018.

  1. Cheshire Bridge

    Cheshire Bridge 2017 & 2019 National Champions - Clemson Tigers
    Donor
    Clemson TigersAtlanta BravesTiger WoodsCollege Football Playoff

    Agreed. All the Americans are being used this time. It'll be more entertaining as they find out this season
     
  2. NothingIsOT

    NothingIsOT Always down for the Kroger parking lot!
    Donor
    Miami DolphinsFlorida PanthersDetroit TigersMiami Heat

    The Anny pornstar thing was hilarious. I stopped there. I’ll finish this week. Not sure who the 5 in 4 person is.
     
  3. Majic44

    Majic44 you probably don't even hear it when it happens
    Donor
    Colorado AvalanceOhio State BuckeyesNew England Patriots

    just running down the cast:

    Anny seems to be using Robert (the 5 kids with 4 women guy)
    Juliana (23 yo Brazilian) could be using Michael
    Sasha (Russian guy) is definitely using Emily
    Jasmin (LA Girl) is 1000% using Blake
    Tania (US womens right activist) seems to be using Syngin in an odd twist

    the only 2 that seem to be potentially legit are:

    Anna and Mursel (Turkish guy)
    Mike and Natalie (Ukrainian)
     
    Druce likes this.
  4. NothingIsOT

    NothingIsOT Always down for the Kroger parking lot!
    Donor
    Miami DolphinsFlorida PanthersDetroit TigersMiami Heat

    That chick the South African guy is with is bad
     
    Where Eagles Dare likes this.
  5. Quick

    Quick We ain't no puppies
    Florida State SeminolesAtlanta BravesTampa Bay BuccaneersLiverpool

    She was.. looks like she has gained weight
     
  6. Druce

    Druce Fuck football.
    Donor
    North Carolina TarheelsNotre Dame Fighting IrishAtlanta BravesDetroit LionsBarcelonaSneakers

    I couldn’t stand her for more than 5 min. Total bitch
     
    NothingIsOT likes this.
  7. NothingIsOT

    NothingIsOT Always down for the Kroger parking lot!
    Donor
    Miami DolphinsFlorida PanthersDetroit TigersMiami Heat

    I meant. She’s bad. Like I wouldn’t hit it. I can’t stand her.
     
  8. Quick

    Quick We ain't no puppies
    Florida State SeminolesAtlanta BravesTampa Bay BuccaneersLiverpool

    Oh yeah. Hate her
     
    NothingIsOT likes this.
  9. NothingIsOT

    NothingIsOT Always down for the Kroger parking lot!
    Donor
    Miami DolphinsFlorida PanthersDetroit TigersMiami Heat

    Didn’t see the latest episode today.

    I am laughing my ass off about Anny and Robert. Bless Roberts heart trying to get classy in his later age (you know he wasn’t this way 10 years ago), but that Dominican girl in the strip club stuff had me dying laughing.
     
    Where Eagles Dare likes this.
  10. Where Eagles Dare

    Where Eagles Dare The Specialist Show On Earth
    Donor
    Auburn TigersAtlanta BravesWashington RedskinsAtlanta United

    Rob has 5 kids with 4 chicks and he's gonna act like he's all class. Anny is a hoe

    Syngen needs to go the fuck back to South Africa. That chick is terrible. Lmao at her leaving his ass to live in a shed solo at his MIL house. Man trying to sneak some Jack :laugh:
     
    NothingIsOT and Druce like this.
  11. Where Eagles Dare

    Where Eagles Dare The Specialist Show On Earth
    Donor
    Auburn TigersAtlanta BravesWashington RedskinsAtlanta United

    Every damn one of these people are getting scammed.

    This fucking goon in Oregon... Feel bad for this Russian chick. Ur life is gonna be better in Russia
     
  12. Quick

    Quick We ain't no puppies
    Florida State SeminolesAtlanta BravesTampa Bay BuccaneersLiverpool

    The Nebraska Bee lady and the Turkish guy is one of the most absurd “relationships” on any season.

    I’m in love with the Brazilian girl who is with the rich guy.
     
    Where Eagles Dare likes this.
  13. NothingIsOT

    NothingIsOT Always down for the Kroger parking lot!
    Donor
    Miami DolphinsFlorida PanthersDetroit TigersMiami Heat

    I haven’t kept up with the Nebraska story.


    You talking about the tall guy from Washington that’s with the Ukrainian girl?
     
  14. Where Eagles Dare

    Where Eagles Dare The Specialist Show On Earth
    Donor
    Auburn TigersAtlanta BravesWashington RedskinsAtlanta United

    Yeah, Washington

    Squem
     
  15. Where Eagles Dare

    Where Eagles Dare The Specialist Show On Earth
    Donor
    Auburn TigersAtlanta BravesWashington RedskinsAtlanta United

    Big fan

    Love that she bought a car on his credit card... Now her aunt uses it as a taxi :laugh:
     
  16. Druce

    Druce Fuck football.
    Donor
    North Carolina TarheelsNotre Dame Fighting IrishAtlanta BravesDetroit LionsBarcelonaSneakers

    This lesbian with the immunodeficiency on before the 90 days would get it and the girlfriend looks a little weird but is the right kinda thick
     
  17. Quick

    Quick We ain't no puppies
    Florida State SeminolesAtlanta BravesTampa Bay BuccaneersLiverpool

    Boobs. I like them.
     
  18. Clark W. Griswold23

    Clark W. Griswold23 Well-Known Member
    Donor
    West Virginia MountaineersLos Angeles DodgersChicago BullsChicago Bears

    She has nudes floating around.
     
    Druce likes this.
  19. Gin Buckets

    Gin Buckets Well-Known Member
    Donor
    Virginia Tech HokiesIndiana HoosiersAtlanta BravesAtlanta HawksAtlanta Falcons

    Post plz.

    Also, GF is watching and told me that a poor guy on the show is for sure being catfished. She said that he's been to Ukraine 3 times and been stood up. I actually feel bad for the guy, he has to have literally no self confidence to act in such a pathetic manner. The person doing this should be ashamed of themselves.
     
  20. Druce

    Druce Fuck football.
    Donor
    North Carolina TarheelsNotre Dame Fighting IrishAtlanta BravesDetroit LionsBarcelonaSneakers

    The guy is totally pathetic. There is even a different Ukranian that he previously met telling him he's being taken advantage of. I feel bad, but at the same time he's been chatting w/this woman for 7 years and never seen her or had even a call w/her.
     
  21. Druce

    Druce Fuck football.
    Donor
    North Carolina TarheelsNotre Dame Fighting IrishAtlanta BravesDetroit LionsBarcelonaSneakers

    I hate this fuckin moron woman and "williams"
     
    Clark W. Griswold23 and Majic44 like this.